Jasberry je nový druh ryže, ktorý je výsledkom desaťročí prirodzeného kríženia. Jej tmavofialová farba a vysoký obsah antioxidantov robia z ryže superpotravinu – jemnú, aromatickú a skvelú chuť.
Antioxidačná kapacita jasberry ryže, ktorá je certifikovaná a overená nezávislým laboratóriom, je taká vysoká, že bežným superpotravinám nielen konkuruje, ale ich aj prekonáva:
Jasberry's ORAC (Oxygen Radical Absorbance) je trikrát vyššia ako u čučoriedok, štyrikrát vyššia ako u plodov goji a sedemkrát vyššia ako u kelu. Jeho antioxidačná kapacita je 40-krát väčšia ako hnedá ryža.
Pre výrobcu je obzvlášť dôležité podporovať producentov ryže v Thajsku, ktorí patria medzi najchudobnejších na svete. Okrem iných sociálnych start-upov sa ich angažmán v roku 2017 stal víťazom súťaže Chivas The Venture Thailand, súťaže sociálnych startupov, ktorá pomáha projektu napredovať.
Bio; Vegánsky; Z prírodných materiálov; Neožiarené; Bez umelých aróm; Bez umelých farbív; Bez konzervačných látok; Bez BSE/TSE; Bez GMO; Neobsahujúce pridaný cukor; Bezlepkové; Nízky obsah nasýtených tukov; Nízky obsah cukru; Zdroj vlákniny; Obzvlášť nízky obsah sodíka/soľ
Dávkovanie, odporúčané použitie, skladovanie
Jedna dávka = 50 g
konzumovať podľa chuti
Zloženie
100% celozrnná jasberry ryža
Tabuľka zložiek
Energie | 1432 kJ/342 kcal | |
Tuky | 3,4 g | |
- v ktorom nasýtené mastné kyseliny | 0,8 g | |
Sacharid | 65,5 g | |
- v ktorom cukry | 1 g | |
Vláknina | 4,8 g | |
Bielkovin | 9,1 g | |
Soľ | < 0,01 g | |
mangán | 2,3 mg | 115.00 |
horcík | 132 mg | 35.00 |
Fosfor | 320 mg | 46.00 |
molybdén | 66,9 μg | 134.00 |
Zinok | 2 mg | 20.00 |
1 NRV (Nutrient Reference Values): Odporúčaný referenčný denný príjem pre dospelých (8400 kJ/2000 kcal)
Priemerné hodnoty. Pravidelne kontrolujeme naše výživové informácie.
Popisy produktov vychádzajú z informácií poskytnutých výrobcom produktu alebo suroviny, ako aj všeobecných informácií o zložkách produktu, ktoré sú zvyčajne založené na vedeckých publikáciách a nepopisujú špecifické vlastnosti daného produktu. Berte to prosím do úvahy pri čítaní popisov produktov, recenzií, reklám a iných informácií!